Travel

Thursday, May 18, 2006


Gaya Ecah Tido.
Aku ari ni, duk menaip kad dedication org. macam-macam jenis message.
Yg ala-ala jiwang tuh mesti la ader kan...dah tuh ramai laki-bini kat perodua nih.
setakat ari ni..ader RM400++ la yg aku dah terima. Itu baru dari 2 PIC. Ader lagi 4 PIC
yg belum hantor lagi. Jenuh la aku nak menaipnya nanti.
Tengah duk menaip, nampak ecah duk isap bontot botol susu dia.muakkakakkka....lawak jer...
Tapi yg tak bestnya, dedication on 18 June masa Mini Karnival tuh baru dapat 2.
Target aku nak ramai la sikit..sebab target buat dedication nih nak bagi ramai org datang
masa Mini Karnival 06 ni nanti.. Walaupun aku x dapat datang(dalam pantang maaaa)...tapi aku nak org lain datang. Dah la anak sedara aku si Nurin akan buat persembahan masa ni nanti. aku tempah band kanak-kanak dari Sekolah Kebangsaan Lasah.
Tu la...asalnya nak buat Hari Ibubapa KPM 06. Tapi KPM nak buat untuk sumer ahli plak. Jadi, apa yg aku dah booking sebelum nih kena la continue...Walaupun aku x dapat joint, as biro wanita aku bagi komitmen jugak.

2 comments:

  1. apahal ecah minum bontot botol susu lak tu? Hahahahah...

    ReplyDelete
  2. jgn dibawa ke besar pe'el tu sudah ler yer zalie...jenuh lak kang..kekkee...

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget