Travel

Monday, September 16, 2013

Mini Reunion Samudera Girls

Date : 10 Sept 2013
Location : rumah Lea.

Alhamdulillah, setelah bertahun-tahun tak jumpa.. (Ada yang last jumpa masa kat MRSM dulu nun! Dah dekat 20 tahun.. Perghh lama tu.. ) akhirnya dapat jumpa hari ni. Terima kasih pada untie Lea selaku tuan rumah.

Mama ambik cuti hari ni, lagi pun ada urusan lain yang Mama nak buat. So, dari pagi macam biasa hantar anak2 gi sekolah & taska. Aisya tak sekolah kebangsaan pagi ni sebab cuti UPSR. Mama ajak sarapan nasi lemak sedap.
Selesai sarapan, balik umah jap. On the way nak keluar baru hantar Aisya gi taska balik sebab petang Aisya ada sekolah agama.

Dalam pukul 10.30 pagi Mama dah sampai kat Rawang, beli barang sket tetus gi Jakel Shah Alam. Beli kain untuk shawl. Lamanya tak update stok baru. Huhuhu..Lepas beli kain dalam pukul 130 tghari gerak ke Puchong.

Dari Shah Alam ke Puchong nih tak biasa sangat jalan. Kalau ikut WAZE jalan yg ditunjuk tak pernah lalu pun. So, ikut direction yang untie Azlea bagi. Tapi tersasar jugak.. Hahah.. Tersilap masuk Puchong Jaya, kena u-turn balik.. Kena bayo tol 2 kali.. Huhuhu

Akhirnya berjaya sampai umah untie Lea dengan guna WAZE. Mama org kedua sampai. Untie G orang pertama.















No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget