Travel

Wednesday, October 10, 2012

Baby Photoshoot : Darwisy : 44 Days

Darwisy Hazim
Berumur 44 hari, hari ni last day Mamanya berpantang. Tak sabor Mamanya nak pekena Nasi Briani...ekekke
Untuk photoshoot baby Darwish, Mama harapkan dapat ambik gambar baby tidur sambil tongkat dagu..Tapi bukan rezeki Mama hari ni, susah juga nak posingkan baby nih :) Baby Darwish akan terjaga kalau dialihkan badannya.
Kesian baby Darwish nak tido kena kacau.

Sebab photoshoot ni di rumah Untie Azzah, dapat la Mama ambil gambar bersama Papa & abang-abangnya yang hensem-hensem itu.
Mama harap, untuk next photoshoot lebih banyak aksi dan gaya dapat Mama rakam kan ;)

Jom tengok gambar baby Darwisy!





3 comments:

  1. dah botak dia ya,chomey n bk hensem mcm abg2nya jugak nie nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann...memang muka se'patern' je.

      Delete

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget