Travel

Thursday, August 16, 2012

ALI's FIRST HAIR CUT

Anak-anak Ambrynaa semua berambut lebat.. Ikut gen Papa. Kalau anak pompuan memang sampai dah setahun lebih baru start potong. Tapi si boboy Ali takkan nak tunggu sampai setahun lebih kut kan..Dah la kepala jenis berpeluh. Dari jauh nampak rambut jer.. Huhuhu..

Hari ini utk pertama kalinya, Papa & Ali ke kedai gunting rambut kegemaran Papa. Dekat je dengan umah Mak Wan. Tukang guntingnya husband & wife. Ramai pelanggannya, melayu cina india...1 Malaysia gitu..

Mula2, papa gunting dengan gaya pacak. Ali pun gunting gaya yang sama. Ada ke nyonya tu ingatkan Ali gegel..tu la rambut panjang dah nampak cam gegel.

Mula2 Papa sorang jer yang pegang Ali, Mama cam biasa jadi mamarazzi. Tapi nampaknya, Ali tak leh diam.. Kena bantuan Mama jugak.

Dengan pantas nyonya guntingkan rambut Ali.. Walaupun ada jugak yang tertinggal.. Tapi OK lah! Ali dah encem!

Total harga utk Papa & Ali RM16.00

3 comments:

  1. Jeles nya siap leh potong2 rambut punya lebat. Anak aku kalo tak 2 tahun mmg tak sah menunggu uhuhuhu. Encem dah ali nak beraya ,)

    ReplyDelete
  2. Jeles nya siap leh potong2 rambut punya lebat. Anak aku kalo tak 2 tahun mmg tak sah menunggu uhuhuhu. Encem dah ali nak beraya ,)

    ReplyDelete
  3. Jeles nya siap leh potong2 rambut punya lebat. Anak aku kalo tak 2 tahun mmg tak sah menunggu uhuhuhu. Encem dah ali nak beraya ,)

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget