Travel

Thursday, January 04, 2007

Bercuti di Kuala Lumpur

kat KL jer? bukan Rawang tuh dekat ker dengan KL?
muehehhehhe...mmg dekat pun. Tapi apa salahnya kan?

3hb Jan 06 : Check-in kat Seri Pacific Hotel (dapat corporate rate)


Malam pi jalan2 kat Suria KLCC. bukan hari cuti pun ramai org.

4hb Jan 06 : Check-out (breakfast best, ader miso shiro - oishi!!)

Tempat2 dilawati :-
i) Menara Kuala Lumpur - Harga tiket RM20, tapi ada Mykad 50% off.


ii) Aquaria - Harga tiket RM28 bagi dewasa. ohookk!! mahal giler...ehhee
tapi, bagi aku yg mmg x brapa kenal ikan nih..aku rasa best. Walaupun
sebenornya Aquaria nih x sebesor mana tapi sebab design & rekabentuk
dalamannya cantik.. aku puas hati. Pegi lagi? kalau ader org belanjer boleh pegi..hehhe

4 comments:

  1. waaa..lawa la gambar klcc tu..amna dah pandai tengok ikan la..buleh la tu, dari tak berjalan langsung walaupun cuti panjang giller...

    ReplyDelete
  2. tgk la sapa camerawoman..hahahha..
    itu la, rasanya banyak lagi tempat menarik kat KL tuh yg belum diterjah.

    ReplyDelete
  3. aku g aqua ari tu buat rugi jer..tina takut nak tgk ikan besar!!

    ReplyDelete
  4. lorr...tina takut ker..dia nangis??
    ecah & amna excited tgk ikan.

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget