Travel

Saturday, May 13, 2006





Wesak Day.
12 May 2006

semer cuti, tapi company aku tak cuti sebab dah bawak cuti nih ke tarikh lain. Tapi sebab taska Ecah tutup, terpaksa la mamanya nih amik cuti. Papa semalam dah amik cuti sebab pi repair keta, kalau tak sure papa pun cuti.

Kalau duk kat umah, Ecah kerjanya tengok VCD jer la...setat bangun tido tadi citer The Wild. Citer kartun yang singa carik anak dia tu...pas tuh citer "MamaPapa"..citer Mr. & Mrs. Smith..ntah cammana, setat beli Vcd tuh Ecah sebut MamaPapa, mama papanya pun kombang ler...al-maklum ler..Bratt Pit & Angelina Jolie la katakan....muakkakakka..
abih citer mamapapa, citer Ultraviolet plak, ini papa baru beli semalam dgn citer the wild. cetak rompak, gambo hampesssss......

Malam nih koi 8, ader karaoke ngan geng ojosama kat RedBox Sogo. Hisashiburi nak berkaraoke nih..sure sumbang gila suara..
Last karaoke kat 1utama ngan izan...pastu sapa lagi ntah. masa tuh baru balik dari Jepun, aktiviti masa kat Jepun cam tak leh tinggal lagi...mahal pun..mahal laaa...lagipun bujang lagi.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget