Travel

Saturday, May 13, 2006

Karaoke!!

Baru balik dari karaoke. Hisashiburi ni pi karaoke...watima ler mengajak sebab ader voucher rm100. (Happy birthday watima-13 May 2006)
Karaoke kat RedBox Ria Sogo.
Memang best tempat dia...style kat jepun gitu. Tak la gaya disco macam kebanyakan tempat karaoke kat Malaysia nih.

Aku ni ha...tak sedor diri badan dah 9 bulan..kekekke...rasanya aku yang paling banyak kali nyanyi,
itu pun sebab izan mai lambat...kekekek...kalau x kena berebut mic ngan izan la kut..kan izan kan? hehhe..


6 family yang join.

Aku sefamily
Watima sefamily
Anie sefamily
Rusma sefamily
Turin sefamily
Izan sefamily

Tapi turin sefamily takder lam gambar ramai2 tu sebab balik awal, anak-anaknya mengamuk. Biasa la tu kan..budak-budak kalau dah boring, memacam la ragamnya. Rusma&family pun xder. Yang ader lam gambar ni, semua tunggu watima settle kan problem voucher. walaupun x dapat guna voucher rm100 tuh, depa extend tarikh voucher + free sejam lagi (jadi 5 jam).OK la tuh, berbaloi la watima & hanas ber"negotiate" dgn redbox.

1 Jun nih, mungkin pegi karaoke lagi kut. Kali nih ngan geng ojosama jer..kalau aku tak beranak lagi, aku join gak kut..memang x sedor diri aku nih.

1 comment:

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)


Daisypath Anniversary tickers