Travel

Saturday, January 09, 2010

Aimy 1st Solid Food



Amyra Nur Aimy dah 6 bulan ++, dah boleh makan solid food. Mama buat fruits puree, lenyek-lenyek setengah biji pisang berangan jer..hehhe..macam anak burung Aimy makan. Tapi kan kompius nak bagi makan sambil duduk ker..sambil baring..ekekek
Aimy dah pandai menyusur dan dalam proses mengangkat badan tuk merangkak. Kalau tido tu kena 'pagar' keliling tilam. Dah pernah jatuh katil 2 kali..uhuk!!

3 comments:

  1. wei anak nko dah mamam ekk...
    anak aku pun kalau nampak mangkuk pinggan sudu cawan dia datang..wah nganga je dia..sonot jee nak suap kat dia ...cam anak burung nganga je molotnye..tak penat rasa memasak bila dia nak makan kan kan kan kan...hehehehe

    ReplyDelete
  2. ha satu lg pasal jatuh katil...aku pun penah sikecik tu jatuh katil...aduh sian siot ko tinggi tu katil yg dia jatuh tu...lepas dr tu kalau nak tinggal kan sekejappun aku mesti kurungkan dia dlm babycoat....kalau takkang...bedentum kebabom lg skali..sebab dah buat kubupun habih dirempuhnye ko...adusss...

    ReplyDelete
  3. Noor,
    aku lom masakkan lagi tuk Aimy..tingin gak nak watkan bubur..ekkekke
    Tu la..memang kena tgk2 selalu..tak pun letak jer kat lantai..ehehh

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget