Travel

Friday, January 24, 2014

'Ali : 22.01.2014 : Happy 2nd Birthday!!

Cepatnya masa berlalu, 2 tahun dah boboiboy mama ni...
Teringat-ingat lagi waktu nak bersalin. Huhuhu.. Papa kata biasanya umur-umur macam ni, biasanya dah manje ngan Papa. Tapi Ali menten ngan Mama (Papa jeles la tewww). Tapi letih jugak kalau semua nak Mama buatkan. Hehehe

Gambar Ali dari dalam pantang. Comeynya!!

Birthday Ali celebrate kat tempat favorite Papa - Grand Lexis... Relax je Ali dalam kolam. 
Dah gigil-gigil bibir biru pun tak mau keluar dari kolam.
'Ali dan makwan.
Tak cukup kolam kecik, nak pegi kolam besar pulak.
Kakak-kakak yang over mandi kolam nih.
Makwan lepak-lepak sambil tengok cucu mandi kolam.
Cheese layer leleh untuk birthday Ali. Hasil "kreatif" Mama & kakak Aisya. Kakak Amna marah sebab buat kek ni masa dia tidur. Hehehe
I am 2 year old! Ali pilih sendiri amik kek ada nombor 2.
Mama & Ucu nak interprem jugak. Heheh
On d way balik singgah Starbuck Drive-tru. Sedapnyaaa mendalah niiii.. Next time singgah lagi yer Papa❤️.





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget