Travel

Sunday, September 30, 2012

Pertama Kali Mencukur

Keturunan Ambry Fadzly semuanya berambut lebat. Keluar-keluar memang rambut hitam lebat gitu..Amyras tak pernah bercukur, takde sapa nak cukurkan ..kekkekek
 
Pertama kalinya untuk boboiboy sorang ni, bila rambut dah panjang menutup telinga Mama mula la bising  kat Papa minta cukurkan. Kalau Papa tak nak cukurkan, Mama memang niat nak cukurkan sendiri. Huhuhuhu..
 
Pertama kali dalam hidup Papa mencukur kepala baby. 2 JAM TAU!! hahhaha..Mama pun lenguh tangan memegang. Sampai tertidur 'Ali .. nasib baik tidor..kalau meraung lagi jenuh.
Bila dah cukur, baru la lagi nampak ke'boboi'an Ambry Nasr 'Ali kan?
 
Bangun tidur, muka pun comot!
 

Sampai tertidur 'Ali

Aksi nak lena

2 Budak Botak

'Ali 2 Bulan

5 comments:

  1. betul ar baru nmpk keboboian nya.berani gak ambry,klu roy rsnya tak buat dah..syg ar nk cukur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rambut Zafran tak pernah cukur ek? Sebab boboi kena la cukur :)

      Delete
    2. cukur tapi tok mama dia yg cukur.tp lps zgrn kena cukur sy jdk sedih bangat

      Delete
  2. Cukur tak licin yek?

    Nak licin kena taruk minyak zaitun. Baru senang cukur. Cukur abis-abis. Baru mata dia terang. Kata orang tua le.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oOo..kena letak minyak ek?
      Dalam rumah tu x der sapa yg berpengalaman cukur kepala baby..kekkek

      Delete

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget