Travel

Saturday, August 04, 2012

RAMADHAN 2012

Pejam celik pejam celik dah 15 Ramadhan. Cepatnya masa berlalu. Aisya duk mengira jer berapa hari lagi nak posa. Huhuhu

Ramadhan kali ni dimeriahkan dengan kehadiran Ambry Nasr 'Ali 6 bulan. Setakat ni x de masalah waktu berbuka, Ali biasanya tidur sekejap ataupun akan diam tengok orang makan. Tapi kadang-kadang ada juga masa kena pegang:).

Papa & Mama balik kerja pukul 5:30pm. Lambat berbanding tahun lepas pukul 5.00pm. Biasanya lepas singgah beli makanan dan amik Amyras & Ali, pukul 7 baru sampai rumah.

Bila dah masuk minggu ke dua nih.. Nak makan ape pun dah tak tau.. Memang beli tak abis jer.. Adakah masa untuk masak sendiri? Hehehehhe

Ini lauk Mama beli hari ni:
1) Ikan keli berlada
2) Daging kawah
3) Masak lemak labu
Dan tak lupa dessert:
1) Bubur butir nangka ( nama jer nangka, tapi takde nangka pun ;p )

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Sudi Komen :)

There was an error in this gadget